sjuk! igen-.-

Inatt kunde jag inte sova på hela natten.
Kan inte svälja överhuvudtaget min hals gör så ont.
Vart till läkaren och dom tog prover från min hals så imorgon får jag veta svart.
Har ALDIRG haft såhär sjuk hals som jag nu har.
Känns som jag skulle dö!

Idag har jag bara sovit bort  reseten av dagen.
Imorgon har jag modda förhör så jag måste öva på det -.-

Hoppas ni andra har haft en bra dag :)

ps. mamma ringde till mig när jag sov. Om jag inte drömde så tycker jag att hon sade till mig att hon hade köpt ett par skor åt mig <3 hihihi


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Med mig är det sådär, fick bakslag på min förkylning. Vad gör du idag då?

2010-09-23 @ 17:03:38
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0