True blood & Pirates Of The Caribbean.

Vaknade kl. 12 idag, av ett textmeddelande.
Det känns som jag ännu skulle ha sommarlov när jag inte varit i skolan på en vecka!

Igår på natten tittade jag först på true blood. Det är en av de bästa serierna jag vet.




Alexander Skarsgård är med i serien & han är en av mina favoriter!



Efter att jag såg på true blood kunde jag inte sova, så jag fortsatte att se på
Pirates of the Caribbean. Tittar alltid på dem alla 3 efter varann då jag inte sett dem på en tid.
De är en av de bästa filmerna som finns.  Får alltid kalla kårar när jag ser på dem, de är så bra :)
Idag skall jag kolla hela 3an till slut, blev på hälft med den igår. Kan inte vänta tills 4an kommer ut!



Nu skall jag vika kläder och städa upp lite i mitt rum och göra läxor.
Vill inte tänka på allt skolarbete som jag missat nu när jag varit sjuk!

Bloggar mera senare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0